• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
چهار شنبه 12 تیر 1398
کد مطلب : 63455
+
-

کم‌آبی در بهمئی چشم به راه پیگیری مسئولان

منابع
کم‌آبی در بهمئی چشم به راه پیگیری مسئولان

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد خواستار برطرف کردن مشکل تامین آب آشامیدنی شهر لیکک و روستاهای همجوار شد و گفت: مسئولان در این زمینه تدبیری کنند. به گزارش تسنیم، «عدل هاشمی‌پور» افزود: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر به‌ویژه مجموعه وزارت نیرو برای تسریع در روند عملیات آب‌رسانی به شهر لیکک و روستاهای همجوار از طریق سد کوثر چاره‌اندیشی کنند.

وی با تاکید بر این‌که عملیات اجرایی پروژه آب‌رسانی به شهر لیکک تا زمان بهره‌برداری نباید متوقف شود عنوان کرد: بهره‌برداری هرچه سریع‌تر مردم شهر لیکک و روستاهای در مسیر از آب سد کوثر با توجه به نیاز به آب شرب ضروری است.
هاشمی‌پور با انتقاد از طولانی شدن روند اجرایی پروژه آب‌رسانی به شهر لیکک و روستاهای اطراف ادامه داد: این پروژه از سال 89 آغاز شده و بعد از این همه سال هنوز مردم منتظر افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی افزود: ضروری است وزارت نیرو برای تامین 30 کیلومتر لوله در اندازه‌های مختلف و افزایش 30 میلیارد تومانی به اعتبارات امسال اقدام کند.
هاشمی‌پور تاکید کرد: مردم از طولانی شدن این پروژه گلایه دارند و ضروری است هرچه سریع‌تر این پروژه به سرانجام برسد تا بیشتر از این مردم منتظر نمانند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید